CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 6, 2009

what a mess?????!!!!!

lamanyer aku tgglkan blog ni....busy sgt kot????(ye ke??)...hehee...ape je la... tp yg penting skang ni , aku mengalami satu kebodohan yang amat sangat....bodoh gila nak mampus... tapi apakan daya utk menutup kebodohan aku, aku tepksa mengeluarkan duit yg begitu bnyk...

lpas ni, malas nak ikut kebodohan itu lagi.....tutup!!!!!!!!!!!


perenggan/cerita baru
nak cerita la.sejak tak berblog ni, sebelum ni ada cuti seminggu, aku demam sangat....tu yg tk gi joging, badan yg tak turun2 naik mendpat kan cecahan yang amat menyeramkan...hahahaha... tapi tu la, skang ni nak aktifkan balik....sebb melalui fakta sains mengatkan( ceh konon)., apabila kita membuat senaman selari dengan kehidupan kita, yang mana kita sentiasa bersenam(berhari-hari), kadar metabolisme dlm bdan akn sentiasa pada tahap membakar, akan tetapi jika kita meninggalkan senaman tersebut let say, 3 days, kadar metabolisme akan menurun...

oleh itu ,saya ikut la fakta sains itu, dan sekarang ni saya pun pegi la joging kat tepi unisel tu ada tasik, kat sana la saya sentiasa mengeluarkan peluh.....scenary pun canteekk..hehehehe

now and then, harap tidak la badan saya kembali sperti tingkatan 5, kalau boleh badan aku krus seperti di politeknik, nak masuk kan gmbr tingkatan 5, tkde soft copy, ni gmbr time kat poli:



0 kata-kata pujangga: